Naakt

Janet jackson naakt erotische massage olie

Donderdag 23st, Augustus 2018 10:7:52 Pm
[BANCHOR] haji seks
Stuur een gratis bericht
naar bstottfl
Online
bstottfl
  • 49 jaar Vrouw, Stier
  • Epe, Netherlands
  • Javaans(Bekwaamheid), Javaans(Gemiddeld), Frans(Elementair)
  • Patholoog, Verpleegster, Componist
  • ID: 7356534264
  • Vrienden: EricHerlitz
Persoonlijke gegevens
Geslacht / Vrouw
Kinderen / Ja
Hoogte / 161 cm
Status / Gratis
Onderwijs / Eerste
Roken / Nee
Drinker / Nee
Contacten
Naam / Sophie
Profiel bekijken: / 9129
Nummer: / +312877-481-28

Beschrijving:

In de tijd daarvoor was Michael wel voortdurend in het nieuws geweest, maar dan ging het niet over zijn muziek. Dan ging het over het kinderseksschandaal waarin de popzanger was beland, en over de consequenties die dit schandaal zou hebben op de rest van zijn carrière. Erg interessant allemaal. Niet vanwege de vraag of Michael nu schuldig was of niet.

Wel vanwege het zoveelste kijkje dat we kregen in de huiskamer van de Amerikaanse familie Jackson. De familie waar al decennia lang, sinds de Jackson Five hun eerste hitjes scoorden, de intimiteit van het gezinsleven ernstig wordt verward met de openbaarheid van het popsterrenbestaan. Nu spreekt een beroemde familie per definitie tot de verbeelding. Hoe meer gezinsleden er in de schijnwerpers staan, hoe groter de kans is dat het leven binnenshuis eigendom wordt van het publiek.

Om te voorkomen dat het gezin aan die druk van buitenaf bezwijkt, moet er zorgvuldig worden omgesprongen met intieme informatie. Maar die zorgvuldigheid is bij de familie Jackson ver te zoeken. Lukraak gaan zo nu en dan de poorten van de vesting open en worden er familiegeheimen te grabbel gegooid.

Dat doen niet alleen de wachters van de vesting - de naaste medewerkers, het personeel, de vrienden en de managers van deze sterrenfamilie - daar werken de gezinsleden zelf even hard aan mee.

Het is alsof de druk van binnenuit soms sterker is dan de druk van buitenaf, zodat het gezin uit haar voegen barst. Zus LaToya Jackson, het popperige zangeresje dat zich ont-popte in een losgeslagen seksbom, toont zich in talkshows en interviews bereid om alles wat de media maar willen horen over haar familie te willen vertellen. Sensationele verhalen die door de andere gezinsleden gedeeltelijk worden ontkend. Broer Michael doet precies het tegenovergestelde.

Hij creëert een fantasiewereld om zich heen, waar hij zoveel mogelijk anderen deelgenoot van maakt. Over zijn werkelijke leven laat hij zich slechts uit in algemene termen, maar niemand kan de verwijzingen naar een ongelukkige jeugd en een tirannieke vader ontgaan. Bij dit nummer zijn de vestingmuren van de familie Jackson weer ondoordringbaar. Om dat duidelijk te maken heeft Michael een van zijn naaste familieleden gevraagd om hem bij te staan, namelijk zijn zus Janet. Zij zingt mee met Michael, schreeuwt met hem mee, en in de.

Zo nauw is hier de verbintenis tussen broer en zus dat zij in deze videoclip identiek gekleed zijn in een androgyne science-fictionkostuum.

Ze bewegen met precies dezelfde schokkerige motoriek, zodat je geneigd bent ze voor elkaar aan te zien. Janet neemt zelfs heel even de stem van haar broer over, als zij in beeld doet alsof zij Michaels schreeuw produceert. Maar ondanks hun pogingen om met elkaar te versmelten, kan het wezenlijke verschil tussen Michael en Janet Jackson niet worden weggepoetst. Dat verschil komt zo mogelijk nog sterker naar voren: een verschil in kracht, in overtuiging. Het is Janet Jackson die in deze videoclip met haar woede tegen de buitenwereld overtuigt.

Michael niet. Die ziet er altijd uit als een gewond dier, hoe hard hij ook probeert te trappen tegen zijn belagers. Janet is sterker. Zij is van de Jacksonkinderen de enige die erin slaagt om over haar jeugd te vertellen zonder dat ze zichzelf overlevert, en zonder te veel van de gezinsgeheimen prijs te geven. De enige die de druk van binnenuit en van buitenaf weet te reguleren, die alles onder controle heeft. Het is een song over vrijheid, waarin Janet oproept om macht te verwerven over je eigen leven.

Control of what I say, control of what I do. I hope you enjoy it as much as I do. And I've got lots of it. Je zag Janet bij haar ouders thuis. Acteurs speelden de rol van vader en moeder. Het nummer gaat dus niet over meneer en mevrouw Jackson, zou je kunnen concluderen, en de ik-figuur uit het nummer hoeft niet Janet zelf te zijn. Tegelijk toont het meisje dat Janet speelt in de videoclip duidelijke overeenkomsten met haar eigen leven.

Vader komt geïrriteerd vertellen dat er een heerschap voor de deur staat om Janet op te halen. Verwachtingsvol kijken vader en moeder naar hun dochter. Nou en, lijken de ouders samen te zeggen, dat kan toch wel wachten? Maar Janet stapt resoluut de deur uit, springt in de auto bij de vijf jongens van haar band, en staat even later op een podium voor een volle zaal te zingen.

But that's over now, I'm in control! Op het podium liet Janet zien dat ze ook controle had over haar band, de groep jongens die haar uit haar ouderlijk huis was komen plukken. Break it down! Right here! Met het vuur van haar broer Michael, maar met veel zachtere, glijdende bewegingen.

Mijn vriendinnen en ik probeerden haar na te doen, vooral dat eigenwijze hoofd dat ze schijnbaar los van haar nek over haar schouders liet rollen. En dat was ze, op haar eigen keurige manier. Al deed ze in dit filmpje niet veel meer dan voor het eten weggaan, haar stampende muziek, haar felle danspassen en haar dwingende stem maakte Janets puberale gevecht over haar eigen leven tot een heroïsche strijd.

En zo direct. Ze zette haar eigen ouderlijk huis met afstand neer, maar ook ook met liefde. Ze portretteerde zichzelf als een welgesteld meisje met een gespreid bedje dat eindelijk eens haar eigen bedje wilde spreiden. In interviews vertelde ze later over de moeite die het haar kostte om haar vader, die jarenlang vanzelfsprekend.

Je ziet de pijn die het haar kost om zich los te scheuren van een veel te beschermend gezin. Maar Janet maakte een luid en duidelijk statement over afhankelijkheid, waarmee ze zichzelf en anderen moed insprak. Dat is een veel truttiger nummer om te horen, maar de videoclip is geweldig. Je ziet Janet alleen een studio binnenkomen. Háár studio, gezien de routine waarmee ze de lichtknoppen omzet en de vrijpostigheid waarmee ze een slok uit de koelkast neemt.

Ze ziet er stoer uit: gympies aan, kniebeschermers, een strakke broek en een T-shirt. Ze is gekomen om te dansen. Alleen, voor zichzelf, voor haar plezier. Even rekt ze zich uit, ze loopt wat door de studio, en dan wellen er danspassen in haar op.

Met een geraffineerde nonchalance weet ze de indruk te wekken dat ze alles improviseert terwijl de camera precies weet wat ze van plan is. Het is alsof Janet hier spéélt dat ze een popster is: ze presenteert zichzelf aan een denkbeeldig publiek, playbackt met een nepmicrofoon zoals tieners dat doen als ze zich alleen wanen. Mijn studio. Mijn tijd. Mijn stoel die ik omver trap als ik dat wil. Centraal in deze videoclip stond ook het prachtige, ronde kontje van Janet Jackson.

Het kontje dat ze meestal probeerde te verbergen, als onderdeel van het mollige lijf waar Janet zichtbaar mee worstelde. Zoals zoveel meisjes van twintig jaar die niet superslank zijn. In interviews giechelde Janet verlegen dat ze moeite had met haar omvang.

Ik train nooit. Alleen voor de opname van een videoclip dans ik me rot tot ik er een beetje behoorlijk uitzie. Maar een groot deel van de ontroering die Janets vroegere verschijning teweegbracht, school juist in het ongemak met haar lichaam dat zij uitstraalde.

Haar gevecht om controle was ook een gevecht met haar lijf en met de eisen die de showbusiness aan haar stelde. En met de tegenstrijdige verlangens van de man, die zegt te dromen van een glad modellenlijf maar zijn ogen niet kan afhouden van wulpse rondingen als die van de jonge Janet. Respect eiste ze, niet alleen in daden maar ook in woorden. En weer sprak Janet Jackson hier recht uit haar hart. It's Janet - Miss Jackson, if you're nasty! Ze danste langs de jongens weg, voor ze uit op een stampende beat.

Ik houd niet van opdringerige jongens met smerige praatjes. Ze toonde zich onafhankelijk en strijdbaar, maar ook kuis. En dan niet de gespeelde kuisheid van Madonna. In de clip bij dit zoetsappige liedje zie je Janet 's nachts op het dak met een vriendje. We doen het in míjn tempo, zegt ze vriendelijk maar vastberaden. Op haar laatste album janet. In een hitsig nummertje fluistert ze tegen haar minnaar dat ze hem zal laten zien dat ze het wachten waard is.

Maar tussen janet. Hierop presenteert Janet zich als de aanvoerder van een leger dat al zingend en dansend de wereld gaat verbeteren. Het album is minder direct dan het vorige, en minder persoonlijk. Het gaat over grotere thema's dan het gevecht om vrijheid in Janets eigen omgeving. Over maatschappelijke problemen: armoede, criminaliteit, over de kwaliteit van de Amerikaanse samenleving.

De songs met een zwaardere beat zijn geweldig om te horen. En Janet ziet er fantastisch uit, in de hooggesloten uniformjasjes met glimmende knopen en gespen, en met het militante petje boven de fonkelende ogen. Ze heeft haar vechtlust opgeschroefd en controle over haar omgeving strekt zich uit tot een leger van volgelingen.

Maar waar ze haar vechtlust op botviert wordt niet echt duidelijk.

Link Privacy
Copyright © 2018-2020 livelifeblog.nl